مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-06اقتصادي

تخصیص اعتبار 200 میلیاردی جهت احداث پل اسالم


فرماندار تالش با بیان اینکه مبلغ 200 میلیارد ریال جهت تکمیل بخشی از پل اسالم اختصاص یافت، گفت: با تخریب پل اسالم وضعیت تردد و کسب و کار در شهر طی چند سال اخیر مختل گردیده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار تالش با بیان اینکه مبلغ 200 میلیارد ریال جهت تکمیل بخشی از پل اسالم اختصاص یافت، گفت: با تخریب پل اسالم وضعیت تردد و کسب و کار در شهر طی چند سال اخیر مختل گردیده است.

کیا عاشوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تخریب پل اسالم وضعیت تردد و کسب و کار در شهر طی چند سال اخیر مختل شده است، افزود: دولت مردمی سیزدهم اتمام این پروژه را در تالش جزو اولویت های خود در نظر گرفت.

فرماندار تالش عنوان کرد: با توجه به حضور استاندار در این شهرستان و بازدید میدانی از وضعیت پل اسالم مقرر شد، تسریع در روند اتمام پل در دستور کار قرار گیرد.

عاشوری اضافه کرد: 200 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل بخشی از پل با پیگیری های مداوم و مستمر فرمانداری شهرستان، نماینده مردم در مجلس و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان محقق شده است.

وی گفت: انتظار می رود با اختصاص این اعتبار حداکثر تا پایان سال جاری یک لاین از این پل برای جریان یافتن تردد و تقویت کسب و کار در شهر اسالم تکمیل شود و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 200 میلیاردی جهت احداث پل اسالم

تخصیص اعتبار 200 میلیاردی جهت احداث پل اسالم