مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-06حوادث

اطلاعیه سپاه البرز درباره دستگیری عوامل اصلی انسداد آزادراه کرج-قزوین


روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.

- ایسنا/البرز روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز طی اطلاعیه عنوان کرد: به دنبال نا آرامی های روز پنجشنبه 12 آبان، در آزاد راه کرج ـ قزوین و اقدامات ددمنشانه اغتشاشگران و آسیب رساندن به اموال شخصی و عمومی و حمله به نیروهای حافظ امنیت و انتظامی، با تلاش های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان علیه السلام در سپاه استان البرز و گزارشات مردم انقلابی، تعدادی از عناصر اصلی مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

عامل اصلی که به تعرض و آسیب و سرقت سلاح سازمانی نیروهای فراجا و انسداد آزادراه کرج قزوین مبادرت کرده و انتشار آن در فضای مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت و همچنین تحریک احساسات مردم شده بود ، در میان دستگیرشدگان می باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سپاه البرز درباره دستگیری عوامل اصلی انسداد آزادراه کرج-قزوین

اطلاعیه سپاه البرز درباره دستگیری عوامل اصلی انسداد آزادراه کرج-قزوین