مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-06پزشكي

پیگیری ماندگاری پزشکان در مناطق روستایی


مدیر مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمایشگاه ویروس شناسی همدان یکی از آزمایشگاه های برتر کشور است که قابلیت ملی شدن آن وجود دارد از پیگیری ماندگاری پزشکان در مناطق روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز شهنام عرشی؛ مدیر مرکز بیماری های واگیردار وزارت بهداشت از واحدهای فنی مرکز بهداشت همدان، انستیتو پاستور اکنلو و دیگر بخش های دانشگاه علوم پزشکی استان بازدیدی داشت.

مدیر مرکز بیماری های واگیردار وزارت بهداشت در این بازدید با بیان اینکه انستیتو پاستور اکنلو یکی از افتخارات جامعه پزشکی است اظهار کرد: از محققان این انستیتو می خواهم ارتباط بیشتری با دانشگاه علوم پزشکی همدان داشته باشند.

شهنام عرشی با بیان اینکه آزمایشگاه ویروس شناسی همدان با ظرفیت بالا و امکانات بی نظیر خود می تواند در پیشبرد اهداف انستیتو پاستور اکنلو موثر باشد گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان به مدت  چهار سال به عنوان معاون بهداشتی فعالیت داشته که این یک ظرفیت خوب برای دانشگاه  این استان به شمار می رود که مدیرش با بخش های مختلف آشنایی کامل دارد.

وی تاکید کرد: همدان در شرایطی توانست مدیریت درستی داشته باشد که با چند مورد مثبت وبا مواجه بود و به عنوان یکی از گلوگاه های کشور در مسیر بازگشت زائران در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ماندگاری پزشکان در مناطق روستایی

پیگیری ماندگاری پزشکان در مناطق روستایی