مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-06حوادث

توصیه های ایمنی برای استفاده از وسایل گازسوز گرمایشی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر همزمان با افزایش سرما و استفاده بیشتر مردم از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی را به شهروندان توصیه کرد.

- مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه همزمان با افزایش سرما و استفاده بیشتر مردم از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی باید رعایت شود، اظهار کرد: با رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی می توان تا حد قابل توجهی از میزان تلفات ناشی از گازگرفتی در فصل سرما  جلوگیری کرد؛ رعایت توصیه های ایمنی وظیفه خود مردم برای حفاظت جان و مالشان است.

وی با بیان اینکه بخاری از وسایلی است که حتماً باید ایمنی استفاده از آن قبل از شروع کار مورد اطمینان قرار گیرد، افزود: یکی از اقدامات پرخطر در استفاده از بخاری، بی توجهی به نوع لوله های بخاری است، استفاده از لوله های غیر استاندارد در بخاری اشتباهی است که شاید خطرش جان یک نفر را تهدید کند؛ لوله های بخاری باید از لحاظ ایمنی به صورت دوره ای چک شود.

مرادیان گفت: یک لوله بخاری استاندارد باید کمترین پیچ زانو و خمیدگی را داشته باشد به طوری که مسیر لوله پیچیده نباشد، استفاده کنندگان از بخاری باید دقت کنند که رنگ شعله بخاری آبی بسوزد تنها در زمان استفاده از بخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ایمنی برای استفاده از وسایل گازسوز گرمایشی

توصیه های ایمنی برای استفاده از وسایل گازسوز گرمایشی