مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-06اقتصادي

آغاز طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری در اهواز


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لگه گیری آسفالت ناشی از اجرای پروژه فاضلاب در کلانشهر اهواز خبر داد.

- محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مهمترین اولویت آبفای خوزستان در حال حاضر با توجه به شروع فصل بارندگی، ترمیم حفاری ها و پاکسازی نوارهای حفاری در سطح شهر اهواز است.

وی با تاکید بر اینکه رضایت مندی مردم در اولویت اول آبفا است، افزود: باید به نحوی فعالیت کرد که مردم با مشکل مواجه نشوند و در این راستا باید از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات به وجود آمده در زمینه نوارهای حفاری استفاده شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: به عوامل اجرایی طرح فاضلاب تاکید شده است که همزمان با پیشبرد عملیات لوله گذاری و اتصال قطعات، به سرعت نوارهای حفاری ترمیم و پس از آن آسفالت شود تا در روند تردد شهروندان خللی ایجاد نشود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود در اجرای بهتر و سریعتر این پروژه ها استفاده کنند، عنوان کرد: قرار است ظرف مدت یک هفته تا 10 روز به شکل فوری و اصولی و با حفظ کیفیت و استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان نسبت به ترمیم و مرمت 20 کیلومتر از طول نوارهای حفاری ناشی از اجرای شبکه فاضلاب در 86 خیابان شهر اهواز اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری در اهواز

آغاز طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری در اهواز