مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-06اقتصادي

113 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در سنندج کشف شد


قائم مقام مدیرعامل در امور توزیع برق شهرستان ها از شناسایی 113مرکز غیرمجاز استخراج بیت کوین و کشف 517 دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان سنندج خبر داد.

- عبید علیمحمدی گفت: از ابتدای اجرای طرح جمع آوری رمز ارزهای دیجیتال تاکنون 113 مرکز غیرمجاز استخراج بیت کوین در شهرستان سنندج شناسایی شده که منجر به کشف و ضبط 517 دستگاه ماینر غیرمجاز شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد مراکز کشف شده 60 مرکز در اموربرق شمال سنندج و 53 مرکز نیز در امور برق جنوب سنندج بوده است، افزود: بالغ بر 70 درصد ماینرهای کشف شده دربخش خانگی و ما بقی دربخش های دیگر (صنعتی، عمومی وکشاورزی) بوده است.

قائم مقام مدیرعامل در امور توزیع برق شهرستانها با تاکید بر اینکه بالغ بر35 درصد از مراکز کشف شده توسط گزارش های مردمی شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد ماینر کشف شده 51 مورد آن در 7 ماه نخست امسال بوده و مابقی مربوط به سال گذشته است.

علیمحمدی بیان کرد: دستگاه های ماینر علاوه برمصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان ، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده وبا بروز برخی خاموشی های ناخواسته سبب آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان نیز می شود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه میزان کشفیات ماینر در سطح شهرستان سنندج طی 2 ماه اخیر با کاهش همراه بوده است، افزود: تشکیل اکیپ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در سنندج کشف شد

113 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در سنندج کشف شد