مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-06سياسي

ارزیابی دانشگاه ها براساس طرح تحول انجام می شود


ارزیابی دانشگاه ها بر اساس طرح تحول انجام می پذیرد و دانشگاه ها باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزیر علوم و هیأت همراه وی با عزیمت به دانشگاه گنبدکاووس، پس از غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه، در جلسه هیأت رییسه این دانشگاه شرکت کردند.

عموعابدینی در جلسه هیات رییسه پس از استماع نقطه نظرات اعضای هیئت رییسه گفت: تمدن سازی یکی از محورهای اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: اسناد بالادستی، برنامه گام دوم انقلاب، سیاست های حوزه علم و فناوری و نقشه جامع علمی کشور، تاکید و توجه جدی به تحول در دانشگاه ها دارند.

معاون آموزشی وزارت علوم اظهار داشت: استاد محوری، نظام جامع آموزش، برنامه محوری به جای گروه محوری، توجه به رشته های بین رشته ای و ماموریت گرایی از اقدامات اصلی است که باید انجام شود.

عموعابدینی توجه به موضوع تحول و آمایش آموزش عالی را یکی از مهمترین مباحث وزارت علوم قلمداد و از دانشگاه گنبد کاووس به دلیل ایجاد فرصت تعامل مناسب برای اقوام و مذاهب تقدیر کرد.

معاون آموزشی وزارت علوم ایجاد هماهنگی و تعاملات بین المللی با کشور ترکمنستان را برای دانشگاه گنبدکاووس حائز اهمیت برشمرد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی دانشگاه ها براساس طرح تحول انجام می شود

ارزیابی دانشگاه ها براساس طرح تحول انجام می شود