مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-06سياسي

246 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند


مدیرکل زندان های استان البرز با بیان اینکه کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است، گفت: در 7 ماه نخست سال جاری 246 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند.

- علی چهارمحالی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در 7 ماهه نخست سال جاری به همت اداره کل زندان های استان البرز، ستاد دیه، گذشت شکات و پذیرش اعسار از سوی مقامات قضایی 246 زندانی جرایم غیر عمد و بدهکار مالی استان البرز از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد: مبلغ کل بدهی این زندانیان بالغ بر 1 هزار و 651 میلیارد ریال بوده که پس از دعوت از شکات و تشکیل جلسات اصلاح ذات البین و اخذ تخفیف از آنان توسط مددکاران و کارکنان زندان ها و ستاد دیه زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد.

چهار محالی افزود: بالغ بر 85 میلیارد ریال از منابع ستاد دیه و 950 میلیارد ریال هم از طریق گذشت شکات و پذیرش اعسار صرف آزادی این زندانیان شده است.

مدیر کل زندان های استان البرز با تشکر از خیرین و مسئولانی که در زمینه آزادی زندانیان تلاش می کنند اظهار داشت: با توجه به بدهکاری محکومین مالی و داشتن شاکی خصوص تا زمانی که بدهی پرداخت نشود آزادی محقق نخواهد شد و همین امر بنیان خانواده بدهکاران را نیز در معرض آسیب قرار خواهد گرفت، لذا کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

246 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند

246 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند