مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-06اقتصادي

عملیات ساخت 1650 واحد مسکونی در شاهرود و میامی آغاز شد


با هدف تامین مسکن ارزان قیمت برای مردم عملیات ساخت یک هزار و 650 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در شهرستان های شاهرود و میامی آغاز شده است.

- محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه روند اجرای طرح مسکن ملی در دو بخش استان سمنان و شرق استان توسط راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و … در دست اجرا است، ابراز کرد: پنج هزار و 700 نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های شاهرود و میامی نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند.

وی با بیان اینکه از این بین یک هزار و 490 نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند، افزود: از مابقی متقاضیان مسکن ملی درخواست می شود تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا بتوانیم مسکن را در اسرع وقت تکمیل کنیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه عملیات ساخت یک هزار و 650 واحد مسکونی در شاهرود و میامی آغاز شده است، تاکید کرد: جلسات هماهنگی با شهرداری های دو شهرستان در راستای صدور پیش پروانه ساخت، برگزار شده است.

حمیدی با بیان اینکه پیگیری ها برای اختصاص انشعاب موقت آب مسکن ملی در حال ساخت، از دیگر اقداماتی است که در شهرستان های شاهرود و میامی برای پروژه مسکن ملی صورت گرفته است، ابراز کرد: بنیاد مسکن و شهرداری ها برای شروع آماده سازی سایت های جهش تولید مسکن در شرق استان آمادگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 1650 واحد مسکونی در شاهرود و میامی آغاز شد

عملیات ساخت 1650 واحد مسکونی در شاهرود و میامی آغاز شد