مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-06سياسي

مشوق های جدید شهرداری یزد در راستای فرزندآوری


سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تصویب بسته تشویقی شهرداری در حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت در شورای اسلامی شهر یزد، گفت: این بسته شامل تخفیف عوارض ساختمانی است و به زوج های جوان یا زوج هایی که صاحب فرزند می شوند، - تعلق می گیرد.

حجت الاسلام سید ناصر حیدری در این باره اظهار کرد: زوج های جوانی که تاریخ ثبت ازدواجشان در سال 1401 و 1402 باشد یا فرزند آن ها در این سال ها متولد شده یا متولد شود، همچنین افرادی که داری سه فرزند که حداقل یکی از آنها کمتر از 20 سال باشد، برای 400 متر مربع زیر بنای مسکونی غیر آپارتمانی به میزان 50 درصد از پرداخت عوارض معاف می شوند.

وی افزود: افرادی که فرزند سوم آنها در سال 1401 یا 1402 متولد شده یا متولد شود، از 70 درصد و برای تولد فرزند چهارم یا بیشتر از ابتدای سال 1401 برای 400 متر مربع زیر بنای غیر آپارتمانی به میزان 100 درصد از پرداخت عوارض ساختمانی معاف می‍شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه امروزه جوانان به دلایل مختلفی از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تمایل کمتری برای ازدواج و فرزندآوری نشان می دهند، خاطرنشان کرد: مشکل کاهش نرخ جمعیت در کشور، امری فرهنگی و برگرفته از تحولات نگرشی به موضوع فرزندآوری است و در این راستا باید به سیاست های جمعیتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و قانون خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های جدید شهرداری یزد در راستای فرزندآوری

مشوق های جدید شهرداری یزد در راستای فرزندآوری