مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-06سياسي

دستاوردهای نظام در قالب جشنواره های رسانه ای بازگو شود


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر لزوم تغییر فضای رسانه ای به نفع جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای نظام در قالب جشنواره های رسانه ای بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار عباس حسینی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تهاجم فرهنگی استکبار از طریق جنگ نرم و رسانه ای بسیار شدید است، اظهار کرد: مقابله با جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی باید به یک اصل در بین مسئولان و اصحاب رسانه تبدیل شود.

وی به نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در مقابله با تهاجم رسانه ای و فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: بیش از دو هزار و 500 رسانه بیگانه و فارسی زبان تبلیغات سو و منحرف کننده ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن انجام می دهند به این منظور اصحاب رسانه در سرتاسر کشور و از جمله استان گیلان باید با بسیج امکانات خود به افزایش امید در کشور کمک کرده و تمامی برنامه های دشمن را خنثی کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با تأکید بر لزوم تغییر فضای رسانه ای به نفع جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: باید با به کارگیری حرفه ای صاحبان اندیشه و قلم و رسانه به تبیین وضعیت موجود پرداخت و اقدامات رسانه ای مطلوبی را در راستای تغییر فضای رسانه ای به نفع عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام در قالب جشنواره های رسانه ای بازگو شود

دستاوردهای نظام در قالب جشنواره های رسانه ای بازگو شود