مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-06سياسي

وجود شن چاله عمیق در جنوب بزرگراه فتح


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم انجام مطالعات در خصوص شن چاله ها تأکید کرد و از ایجاد شن چاله ای به عمق 50 تا 100 متر در جنوب بزرگراه فتح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سوده نجفی در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بستر رودخانه کن و مشکلات در فصل بارش ها یادآور شد: مخاطراتی همچون تخریب پیش رونده بستر رودخانه به بالادست و ایجاد شن چاله ها در این محدوده وجود دارد.

شن چاله ای به عمق 50 تا 100 متر در منطقه ای به مساحت 297 هکتار در جنوب بزرگراه فتح ایجاد شده و احتمال تخریب مناطق نزدیک به شن چاله را به وجود آورده است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ساماندهی اراضی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته بود تا به فضاهای تجاری و خدماتی و یا فضای سبز تبدیل شود و طرح تاکا نیز برای تبدیل به فضای تفرجگاهی در دستور کار قرار گرفت اما در سال 97 این طرح منحل شد.

وی با بیان اینکه وجود شن چاله ها در مناطق شهری و رودخانه ها باعث نگرانی می شود، اظهار کرد: این شن چاله ها می توانند برای ساکنین خطرآفرین باشد.

مرکز مطالعات در این زمینه تحقیقات و مطالعاتی را انجام داده است.

من امروز می خواهم با توجه به تجربیات گذشته به فوریت نسبت به ایمن سازی لازم در شهرک های مسکونی منطقه 18 اقدام شود، چرا که مردم نسبت به وجود شن چاله ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود شن چاله عمیق در جنوب بزرگراه فتح

وجود شن چاله عمیق در جنوب بزرگراه فتح