مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-06سياسي

سوریه سازی ایران اقدام شکست خورده دشمن


دشمنان استارت سوریه سازی ایران را از زاهدان زدند اما با فدا شدن نیروی انتظامی این قائله پایان یافت و این نقشه دشمن در ایران شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سبحانیان، صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه امنیت مهمترین نیاز جوامع بشری است، اظهار داشت: بر اساس روایات در آخرالزمان فتنه های بسیاری است اما باید با بصیرت از این فتنه ها عبور کرد.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال بلوا سالاری هستند، افزود: این فتنه ها به رغم تلخی ها و مرارت هایی که به دنبال داشت، برکاتی نیز به دنبال داشت که مهمترین آن شناخت کامل چهره منافقان است.

سبحانیان ادامه داد: باید از این حوادث درس بگیریم و کوتاهی های خود را مرور کنیم، ما درست روایتگری نکردیم و در مواردی حتی الگوهای سازنده ای به نسل جوان معرفی نکردیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: با این اغتشاشات نمی توان یک نظام آن هم نظام اسلامی را از بین برد، کسانی که اغتشاش می کنند نمی دانند که سال 57 مردم آن زمان با چه آرمانها و با چه اهداف مقدسی انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه ما دست خدا و پشتیبانی امام زمان(عج) را به وضوح می بینیم، عنوان کرد: خون صدها هزار شهید و جانباز پشتیبان و ضمانت این انقلاب است و دشمن بداند که با این دسیسه چینی ها راه به جایی نمی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه سازی ایران اقدام شکست خورده دشمن

سوریه سازی ایران اقدام شکست خورده دشمن