مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-06سياسي

شهید محمدعلی وفایی: ما برای حق می جنگیم و در هر صورت پیروزی برای ماست


شهید محمدعلی وفایی تاج خاتونی در وصیت نامه خود آورده است: حق پیروز است و ما همه بخاطر حق می جنگیم و در صورتی که کشته شویم یا بکشیم در هر صورت پیروزی از آن ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید محمدعلی وفایی تاج خاتونی فرزند محمدرضا در وصیت نامه خود آورده است: حق پیروز است و ما همه بخاطر حق می جنگیم و در صورتی که کشته شویم یا بکشیم پیروزی از آن ماست.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید: بسم رب الشهداءو الصدیقین                                          اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفِیقَ الشَّهادَهِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَهِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عج).

ای خدای بزرگ و ای قادر متعال و ای رهنمون کننده سبحان ما را به اسلام حقیقی و راستین که دراین زمان امام بزرگمان رهبرکبیرمان خمینی بت شکن پرچمدار آن است رهنمون باش.

خدایا از تو خواستارم که اگر شهادت را نصیبم کردی فقط به خاطره رضایت ذات مقدست باشد بار خدایا شهادت در راه اسلام را نصیبم کن و مرا در صف شهدای اسلام قرار بده و مرا از بندگان خالص خودت، مومن پیامبرت حضرت محمد (ص) و از شیعیان ولایت حضرت علی (ع) و از مطیعان ولی امرت حضرت مهدی(عج) و نایب بر حقش خمینی عزیز قرار بده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمدعلی وفایی: ما برای حق می جنگیم و در هر صورت پیروزی برای ماست

شهید محمدعلی وفایی: ما برای حق می جنگیم و در هر صورت پیروزی برای ماست