مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-06سياسي

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز منصوب شد


طی حکمی از سوی رییس دانشگاه تبریز، دکتر موسی رضایی، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه به سمت معاون دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

- در حکم انتصاب وی آمده است: نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و شایستگی های جنابعالی و به استناد ماده 5 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی به سمت معاون دانشجویی دانشگاه تبریز منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از تخصص و درایت خویش و جلب مشارکت همکاران و صاحبنظران در حسن انجام مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.

رییس دانشگاه تبریز همچنین در نامه ای جداگانه، از خدمات و تلاش های دکتر حسین امامعلی پور معاون سابق دانشجویی دانشگاه تبریز قدردانی کرد.

یادآور می شود: دکتر موسی رضایی استاد تمام دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز است.

انتشار 100مقاله درمجلات داخلی و بین المللی، ارائه 63 مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی، راهنمایی پایان نامه 60 دانشجوی کارشناسی ارشد و راهنمایی 12رساله دکتری، ثبت یک مورد اختراع و .

از جمله سوابق علمی وی می باشد.

از فعالیت های اجرایی وی می توان به رییس دانشکده مهندسی مکانیک(2 دوره)، سرپرست دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه، مشاور معاون آموزشی دانشگاه، معاون آموزشی و اداری دانشکده، مدیر اداره امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز منصوب شد

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز منصوب شد