مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-06سياسي

آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی از سال 1402 برگزار می شود


دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از برگزاری آزمون صلاحیت بالینی از سال 1402 خبر داد و گفت: قبولی در آزمون شرط دانش آموختگی(فراغت از تحصیل) برای کلیه دانشجویان دندانپزشکی است.

- دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از برگزاری آزمون صلاحیت بالینی از سال 1402 خبر داد و گفت: قبولی در آزمون شرط دانش آموختگی(فراغت از تحصیل) برای کلیه دانشجویان دندانپزشکی است.

دکتر مهدی کدخدازاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، در راستای عملیاتی کردن شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور از سال گذشته بر این مهم همت گماشته، با تشکیل کارگروه تخصصی صلاحیت بالینی و با ترکیب متنوعی از اساتید فرهیخته دانشگاه های مختلف، موضوع را بررسی کند.

وی افزود: اساتید برجسته طی یکسال گذشته در جلسات متعدد موضوع توانمندی ها و مهارت های بالینی مورد نیاز دانش آموختگان رشته دندانپزشکی عمومی در گروه های مختلف آموزشی را احصاء کردند که این موارد برای طراحی و تدوین آزمون صلاحیت بالینی به عنوان محور اصلی بکار گرفته شد.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی، ارزیابی توانمندی دانشجویان دوره دکتری عمومی دندانپزشکی به گونه ای که به تنهایی و بدون داشتن ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی از سال 1402 برگزار می شود

آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی از سال 1402 برگزار می شود