مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-06سياسي

نماینده گیلان در مجلس خبرگان شهادت «حمید پورنوروز» را تسلیت گفت


«آیت الله رضا رمضانی» نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت بسیجی مدافع امنیت «حمید پورنوروز» را تسلیت گفت.

- رشت- آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت بسیجی مدافع امنیت حمید پورنوروز را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم و امنیت شهید حمید پور نوروز را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ خانواده معزّز شهید پورنوروز شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم و امنیت شهید حمید پور نوروز که سال ها در دفاع از جان و ناموس مردم سوریه و حرم آل الله جانفشانی نمود و مردم خدا جوی لاهیجان هم از خدمات آن بسیجی آگاه و فرصت شناس در حوزه سلامت نیز در دوران کرونا برخوردار بودند یک بار دیگر ثابت کرد که حامیان دروغین مردم فقط دنبال منافع استکبار و صهیونیسم هستند و در جهت تقویت تفکر داعش گام برمی دارند.

بذر نفرت ایادی و مزد بگیران ارباب جنایت، چنان در اذهان امت بیدار دل ایران اسلامی افشانده شده که بروز و ظهور آن، روز جهانی مبارزه با استکبار در کف خیابان های کشور به شکوه و عظمت تمام قابل مشاهده گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده گیلان در مجلس خبرگان شهادت «حمید پورنوروز» را تسلیت گفت

نماینده گیلان در مجلس خبرگان شهادت «حمید پورنوروز» را تسلیت گفت