مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-06فناوري

ایجاد سامانه جامع درمان با توسعه نسخه الکترونیک


مدیر عامل شرکت خدمات تأمین اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.

- دامون خدابنده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به داده گرایی و رفتن به سمت سازمان های چابک، باید به سمتی برویم که بیمه و بیمه گری و حمایت های طولانی مدت کجا سود دارد و برای هر کدام از این دو طرف باید این موارد را با سیستم های نوین حل کند.

وی ادامه داد: امروز نمی توان گفت که با نگاه 40،50 سال پیش مردم را بیمه می کنند و باید در نگاه جدید به سمت این موارد حرکت کنیم و باید هر کسی بداند در ازای هزینه ای که می کند از چه منافعی برخوردار خواهد شد.

خدابنده افزود: در حال حاضر اگر بزرگ ترین صندوق های اقتصادی کشور به دنبال فرآیند شفاف سازی منابع و اطلاعات هستند، باید استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات را در دستور کار داشته باشند.

وی به اقداماتی که در حوزه درمان انجام شده است، اشاره کرد و گفت: توسعه نسخه الکترونیک و ایجاد سامانه جامع درمان کشور که به نوعی توسعه نسخه الکترونیک و سیستم های هوشمند بیمارستانی و در مباحث بیمه ای متمرکز شدن سرویس های بیمه ای که یک بار با اقدامات خوبی که سال های گذشته انجام شده در سطحی اتفاق افتاده و ما امروز سطح تکمیلی آن را انجام می دهیم که به نوعی بسیاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه جامع درمان با توسعه نسخه الکترونیک

ایجاد سامانه جامع درمان با توسعه نسخه الکترونیک