مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-06اقتصادي

از بزرگترین پروژه به نژادی گل کشور تا ضرر کاهش ارزش پول ترکیه برای صنعت گل ایران!


گل، نمود بارز زیبایی طبیعت است و جلوه بی نظیرش چشم را می نوازد و روح را جلا می دهد، اما فارغ از بهره های غیر مادی که از این مخلوق هزار رنگ خداوندی می توان گرفت، - در گفتگو با عضو هیئت علمی پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی عنوان شد: از بزرگترین پروژه به نژادی گل کشور تا ضرر کاهش ارزش پول ترکیه برای صنعت گل ایران! ایسنا/مرکزی گل، نمود بارز زیبایی طبیعت است و جلوه بی نظیرش چشم را می نوازد و روح را جلا می دهد، اما فارغ از بهره های غیر مادی که از این مخلوق هزار رنگ خداوندی می توان گرفت، تولید و فروش آن سالیان درازی است که یک صنعت ثروت آفرین را در دنیا رقم زده و کشورهای مختلف همواره در تلاشند تا سهم بزرگتری از این صنعت را به خود اختصاص دهند.

گل، نمود بارز زیبایی طبیعت است و جلوه بی نظیرش چشم را می نوازد و روح را جلا می دهد، اما فارغ از بهره های غیر مادی که از این مخلوق هزار رنگ خداوندی می توان گرفت، تولید و فروش آن سالیان درازی است که یک صنعت ثروت آفرین را در دنیا رقم زده و کشورهای مختلف همواره در تلاشند تا سهم بزرگتری از این صنعت را به خود اختصاص دهند.

یکی از اقدامات اساسی در این صنعت، پرداختن به امر به نژادی و تولید گونه های جدید، مقاوم و با کیفیت انواع گل است که ماندگاری تولیدکننده و توسعه عملکرد او را در این صنعت تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بزرگترین پروژه به نژادی گل کشور تا ضرر کاهش ارزش پول ترکیه برای صنعت گل ایران!

از بزرگترین پروژه به نژادی گل کشور تا ضرر کاهش ارزش پول ترکیه برای صنعت گل ایران!