مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 22:502022-11-05پزشكي

گلایه مردم از کمبود برخی اقلام دارویی/ علوم پزشکی: دارو هست ولی کم است!


چند وقتی است که کمبود برخی اقلام دارویی در استان کرمانشاه موجب گلایه های مردمی شده است، هرچند مسئولین علوم پزشکی بیان کرده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چند وقتی است که کمبود برخی از اقلام دارویی در استان موجب بروز انتقاداتی شده است، از این رو خبرنگار فارس با مراجعه به چند داروخانه سطح شهر وضعیت این کمبودها را بررسی کرده است.

بنابر مشاهدات میدانی و پرس و جوی صورت گرفته، نبود آنتی بیوتیک و سرم مشهود بود و تنی چند از بیماران و همراهان آنان از تامین برخی دیگر از داروهای تخصصی هم گلایه داشتند.

از این رو به سراغ مسئولین علوم پزشکی رفتیم، دکتر خدیجه نجفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه باتوجه به مشکلات کمبود برخی از داروها در استان، اظهار داشت: مشکل کمبود داروهای آنتی بیوتیک بصورت کشوری بوده اما نسبت به تامین آن در استان تلاش کرده ایم.

وی افزود: این مدل داروها هم اکنون در داروخانه ها وجود دارد و بیماران با در دست داشتن نسخه پزشک متخصص می توانند دریافت کنند.

سرپرست نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هرچند که این داروها به میزان لازم وجود ندارد اما مشکلی نیز در ارائه دارو نداشته ایم و تامین مداوم آن را در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از کمبود برخی اقلام دارویی/ علوم پزشکی: دارو هست ولی کم است!

گلایه مردم از کمبود برخی اقلام دارویی/ علوم پزشکی: دارو هست ولی کم است!