موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 21:552022-11-05پزشكي

آغاز روند نزولی آمار ابتلا به آنفلوآنزا در اصفهان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آغاز روند نزولی آمار آنفلوآنزا در استان خبر داد و گفت: از اواسط مهرماه با موج اول آنفلوآنزا مواجه شدیم که امروز کاهش تدریجی آن را شاهد هستیم.

- سید و استراحت در منزل با دستور پزشک شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در مدارس جهت پیشگیری از آنفلوآنزا استفاده از ماسک توصیه می شود، تصریح کرد: والدین، کودکان مبتلا به آنفلوآنزا را به جای بردن به بیمارستان ها به مطب های سرپایی و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی ببرند.

وی ادامه داد: واکسیناسیون برای افرادی که دارای بیماری زمینه ای همچون سرطان و دیابت کنترل نشده و دچار نقص ایمنی هستند، یک ضرورت است.

حیدری با اشاره به عدم نیاز به مصرف آنتی بیوتیک در این بیماری عنوان کرد: مصرف آنتی بیوتیک صرفاً برای بیمارانی که دچار عوارض آنفلوآنزا از جمله سینوزیت و عفونت گوش میانی و آن هم فقط با تشخیص و تجویز پزشک معالج لازم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیریت بحران استانداری اصفهان، گفت: این جلسه با هدف اعلام آخرین وضعیت آنفلوآنزا در استان، کمبودها و امکانات مورد نیاز به استانداری بود و هماهنگی بین دستگاهی برای کاهش روند این بیماری در اصفهان مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند نزولی آمار ابتلا به آنفلوآنزا در اصفهان

آغاز روند نزولی آمار ابتلا به آنفلوآنزا در اصفهان