مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-05سياسي

کیفرخواست برای 117 نفر از متهمان حوادث اخیر در اصفهان صادر شد


رییس کل دادگستری استان اصفهان از رسیدگی و صدور کیفر خواست 117 فقره پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر خبرداد و گفت: 10 فقره پرونده متهمان نیز به صدور رای منتهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا جدی گرفته اند در برابر خسارت ها و تهدیدات ایمن شدیم و هر کجا که سهل انگاری شد به همان نسبت خسارت دیدیم که بعضی جبران ناپذیر هم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله آن در رابطه با اغتشاشات اخیر به طور کامل این مسئله به وضوح برای همه روشن شد و دیدیم که جوانان ما و افراد کم سن و سالی که به صورت هیجانی و احساسی وارد صحنه و میدان شدند شناخت کافی، دفاع منطقی و لازم و متناسب در برابر جنگ شناختی و ترکیبی و ادراکی دشمن نداشتند لذا دچار تردید بلکه خطا و اشتباه در شناخت و تشخیص دوست از دشمن و خودی از غیرخودی شدند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: این مسئله باعث شد که ناخودآگاه افرادی در میدان دشمن علیه ملت و ارزش های خود بازی کنند، بنابراین ما باید این عقب ماندگی و غفلت را جبران کنیم.

از همین امروز هم تصمیم بگیریم باز دیر است لذا وظیفه داریم در همه مجموعه ها و ظرفیت ها و بسترهای اجتماعی، خانوادگی و اداری این جهاد تبیین را عملیاتی کنیم و با قدرت ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری اضافه کرد: این مهم است که ما منتظر نمانیم تا حادثه اتفاق بیفتد؛ خسارت هایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست برای 117 نفر از متهمان حوادث اخیر در اصفهان صادر شد

کیفرخواست برای 117 نفر از متهمان حوادث اخیر در اصفهان صادر شد