مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-05پزشكي

حضور در جام جهانی با ارائه تست پی سی آر و تزریق دُز یادآور واکسن


خطر افزایش شیوع کرونا در جام جهانی بسیار زیاد است به همین علت کسانی که به تماشای جام جهانی می روند باید آزمایش پی سی آر داشته باشند و توصیه می کنیم دُز یادآور واکسن را تزریق کنند و در برگشت هم کنترل پی سی آر انجام شود تا آلودگی به کشور بازنگردد.

- وزیر بهداشت گفت: خطر افزایش شیوع کرونا در جام جهانی بسیار زیاد است به همین علت کسانی که به تماشای جام جهانی می روند باید آزمایش پی سی آر داشته باشند و توصیه می کنیم دُز یادآور واکسن را تزریق کنند و در برگشت هم کنترل پی سی آر انجام شود تا آلودگی به کشور بازنگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه دو ماه است که آمار مرگ و میر کرونایی به زیر 10 نفر رسیده است و در بعضی از روزها آمار صفر را تجربه می کنیم در حالی که در بعضی از کشورهای پیشرفته دنیا مثل آمریکا آمار بالای 200 و در اروپا آمار بالای 100 نفر فوتی را شاهد هستیم.

دبیر شورای عالی سلامت با بیان اینکه موج کرونا در کشورهای شرق آسیا، مثل ژاپن و کره جنوبی در حال افزایش است، گفت: از مردم می خواهیم که حتما واکسیناسیون را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در جام جهانی با ارائه تست پی سی آر و تزریق دُز یادآور واکسن

حضور در جام جهانی با ارائه تست پی سی آر و تزریق دُز یادآور واکسن