مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-05سياسي

امنیت جامعه خط قرمز پلیس است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هرکسی بخواهد به هر بهانه ای از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس روبرو خواهد شد.

-   سردار علی اکبر جاویدان در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند رضایت آحاد مختلف مردم را جلب و قدم های موثری در راستای ارتقاء امنیت عمومی بردارد.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه در هر جامعه ای محسوب می شود، افزود: هرقدر احساس امنیت در جامعه ای بیشتر باشد رونق تولید هم در آن افزونتر خواهد بود و در نتیجه مردم احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

جاویدان تصریح کرد: در همین راستا پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه در هفته های اخیر که شاهد اغتشاشات و ناآرامی هایی در سطح جامعه بودیم تلاش کرد امنیت را به کشور بازگرداند و خوشبختانه خیلی زود موفق به انجام آن هم شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: حمایت همه جانبه سران استکبار از ناآرامی های اخیر کشور و هیاهوی رسانه ای غرب به خوبی نشان داد خود آنها بازی گردان اصلی این اغتشاشات هستند که حاصل آن وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و از آن دردناک تر شهادت تعداد زیادی از نیروهای خدوم و جان برکف فراجا، سپاه و بسیج بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت جامعه خط قرمز پلیس است

امنیت جامعه خط قرمز پلیس است