مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-05اقتصادي

احداث ناحیه صنعتی تخصصی در پایتخت «جوراب ایران»


با سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان همدان عملیات احداث ناحیه تخصصی در روستای لتگاه به عنوان «پایتخت جوراب ایران» آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای تولیدی استان در روستای لتگاه حاضر شد و از نزدیک فعالیت واحدهای جوراب بافی در این روستا را مشاهده کرد.

روستای لتگاه به عنوان پایتخت جوراب ایران شناخته شده که امروز با حضور وزیر صمت عملیات احداث ناحیه تخصصی برای این روستا آغاز شد.

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جریان بازدید از این روستا اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای منطقه در حوزه منسوجات یک ناحیه صنعتی تخصصی برای روستای لتگاه احداث شود تا تولید صنعتی تر و فعالیت ها توسعه یافته شود همچنین رونق بیشتری بگیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان نیز گفت: با توجه به دستورات وزیر صمت و پیگیری نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ 10 هکتار زمین در فاز اول برای ناحیه صنعتی لتگاه در نظر گرفته شده که در شهرک صنعتی ویان عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مصطفی حقیقی با بیان اینکه در فاز دوم نیز 10 هکتار دیگر به آن افزوده خواهد شد خاطرنشان کرد: مطالعات خوشه صنعتی در لتگاه آغاز شده و پس از ظرفیت سنجی اقدامات لازم برای ایجاد خوشه آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ناحیه صنعتی تخصصی در پایتخت «جوراب ایران»

احداث ناحیه صنعتی تخصصی در پایتخت «جوراب ایران»