مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-05اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 70 کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان به 64 درصد رسید


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرساری استان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل امسال متعهد شده است در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز 70 کیلومتر بزرگراه را به بهره برداری برساند که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 64 درصد است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرساری استان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل امسال متعهد شده است در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز 70 کیلومتر بزرگراه را به بهره برداری برساند که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 64 درصد است.

مهدی پارسی در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: در حال حاضر حدود 140 کیلومتر پروژه راهسازی در محورهای زاهدان- میرجاوه، زاهدان- نصرت آباد.

زاهدان- زابل زاهدان- بیرجند، زاهدان - خاش (قطعه 1بطول 20کیلومتر ) زابل- زهک و همچنین احداث راه اصلی در مسیرهای اسکل آباد- بزمان، خاش –روتک به همراه پل شیله در دست ساخت است که بر اساس برنامه این اداره کل متعهد شده است 70 کیلومتر باند دوم را تا پایان سالجاری به بهره برداری برساند.

وی ادامه داد: تمامی 15 کارگاه راهسازی استان با وجود بدهی افزون بر 500 میلیارد تومانی که در تاریخ راه سازی استان بی سابقه بوده فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 70 کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان به 64 درصد رسید

پیشرفت فیزیکی 70 کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان به 64 درصد رسید