مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-05سياسي

سلسله برنامه های ویژه عزای کریمه اهل بیت(ع) در حال برگزاری است


به مناسبت رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (س) در حرم مطهر این بانوی بزرگوار در شهر قم برنامه های متعددی برگزار شد.

- سلسله برنامه های ویژه عزای کریمه اهل بیت(ع) در حال برگزاری است ایسنا/قم به مناسبت رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (س) در حرم مطهر این بانوی بزرگوار در شهر قم برنامه های متعددی برگزار شد.

این برنامه ها از قرائت دعای کمیل 3 بامداد روز جمعه 13 آبان آغاز و تا پس از نماز مغرب و عشاء امروز شنبه 14 آبان ماه ادامه دارد.

آیین سیاهپوشان حرم حضرت معصومه یکی از مراسمات هر ساله است که امسال نیز با سیاهپوش کردن ضریح، صحن ها و رواق ها برگزار و در این آیین پرده نفیس مزین به زیارتنامه حضرت با نگین های عقیق و تزیینی که توسط بانیاینی از کشور پاکستان تهیه شده است بر روی ضریح مطهر نصب شد.

همچنین روز گذشته آیین تعویض پرچم گنبد مطهر حرم بانوی کرامت نیز با حضور جمعیت زیادی از زائران این حضرت به همراه سخنرانی، شعرخوانی و مداحی در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر برگزار شد.

شب گذشته نیز جمعی از مداحان قم و مشهد با حضور در شبستان امام خمینی(ره) محفل اشک را به مناسبت شب رحلت شهادت گونه بانوی کرامت برپا کردند.

از دیگر مراسمات این ایام عزاداری خاص خادمان حرم حضرت معصومه (س) است؛ دسته عزای خادمان و زائران حرم قم در سالروز رحلت شهادت گونه این حضرت صبح امروز با همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله برنامه های ویژه عزای کریمه اهل بیت(ع) در حال برگزاری است

سلسله برنامه های ویژه عزای کریمه اهل بیت(ع) در حال برگزاری است