مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-05پزشكي

کلنگ زنی ساختمان زیست پزشکان بویین زهرا


نماینده مردم قزوین البرز و آبیک از کلنگ زنی ساختمان زیست پزشکان بویین زهرا با حضور معاون توسعه و منابع وزیر بهداشت در راستای برطرف کردن موانع مهم ماندگاری پزشکان در این شهرستان خبر داد.

- فاطمه محمدبیگی در حاشیه کلنگ زنی ساختمان زیست پزشکان بویین زهرا که با حضور علی رحیمی، معاون توسعه و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفع موانع و مشکلات پیش روی کادر درمان یکی از اولویت های استان است در همین راستا ساختمان زیست پزشکان بویین زهرا به منظور محلی درخور اقامت پزشکان در حال کلنگ زنی است.

وی ادامه داد: همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در بخش بهداشت و درمان قزوین از طریق تقویت منابع انسانی و ردیف های استخدامی از معاونت توسعه و منابع وزرات بهداشت پیگیری می شود.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس گفت: در استان قزوین، چندین پروژه مهم نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان قزوین داریم که امروز مورد بازدید معاون توسعه ومنابع وزیر بهداشت قرار گرفت و مقرر شد، برخی پروژه ها از جمله پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین تا 2 سال آینده اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از بیمارستان کودکان قدس نیز مقرر شد تا با تأمین اعتبارات 5 تا 10 میلیارد تومانی این پروژه تا 2 تا 3 ماه آینده تکمیل و مورد بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساختمان زیست پزشکان بویین زهرا

کلنگ زنی ساختمان زیست پزشکان بویین زهرا