مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-05اقتصادي

ادامه قطع آب مشترکان بدمصرف تهرانی/ کاهش فشار را گزارش دهید


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب تهران گفت: تاکنون آب 6000 خانوار بدمصرف تهرانی به صورت موقت قطع شده و این روال نیز ادامه دارد و با جدیت با مشترکان پر مصرف برخورد خواهیم کرد.

- مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب تهران گفت: تاکنون آب 6000 خانوار بدمصرف تهرانی به صورت موقت قطع شده و این روال نیز ادامه دارد و با جدیت با مشترکان پر مصرف برخورد خواهیم کرد.

محمدرضا بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای مشترکان بدمصرف یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف دارند تصمیماتی اخذ شده است، اظهار کرد: از چهار ماه گذشته به این دسته از مشترکان بیش از چهار مرتبه تذکر داده شده که می بایست میزان مصرف خود را کاهش دهند، عده ای از این مشترکان میزان مصرف خود را کاهش دادند، اما عده ای دیگر نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده اند.

وی افزود: برای این دسته از مشترکان محدودیت هایی را طبق قانون لحاظ کردیم و امسال نیز اولین سالی است که چنین اتفاقی می افتد، در سال های گذشته برای اعمال محدودیت مصوبه شورای تامین را اخذ می کردیم اما اکنون به صراحت در قانون بودجه ذکر شده که درخصوص کسانی که بیش از دو برابر الگو مصرف دارند، وزارت نیرو این حق را دارد که محدودیت هایی را برای آن ها اعمال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه قطع آب مشترکان بدمصرف تهرانی/ کاهش فشار را گزارش دهید

ادامه قطع آب مشترکان بدمصرف تهرانی/ کاهش فشار را گزارش دهید