مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-05اقتصادي

احداث 15 پل جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از احداث 15 پل جدید در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریبرز کرمی با اشاره به اقداماتی که راهداری استان کرمانشاه برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی و مسدود شدن جاده ها انجام داده، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه احداث شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی پل ها در مسیرهای مختلف استان بخصوص در نقاط روستایی و جاده های اصلی و فرعی بوده است.

کرمی گفت: طی هفت ماهه سال جاری 72 دستگاه پل باکسی با دهانه 2 متر تعریض و پنج دستگاه هندریل بتنی برای پل های محورهای قوری قلعه، بیا شوش، کمربندی هرسین، کمربندی غربی کرمانشاه، سلطان آباد کنگاور نصب و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: تعمیر دیوار کوله و دستک 13 پل، تنظیم بستر رودخانه ها در محل ورودی و خروجی سه دستگاه از پل های بزرگ و رنگ آمیزی و آشکار سازی 75 دستگاه پل برای آمادگی بارش نزولات آسمانی انجام شده است.

کرمی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه انسداد مسیرهای ارتباطی، پاک سازی ورودی و خروجی آب روهای 350 دستگاه پل و تنقیه 62 دستگاه پل آب روهای کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 15 پل جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

احداث 15 پل جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه