مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-05اقتصادي

مجوز فیک فروشی تلفن همراه در ایران صادر شد / همراهی وزارت صمت در تولیدات تقلبی؟!


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در گزارش قسمت اول فیک فروشی، کلیاتی در خصوص فروش اجناس ایرانی با نشان تجاری شرکت های مطرح خارجی منتشر شد و شاهد آن بودیم که با ثبت کد شناسه کالا در سامانه جامع تجارت، - مجوز فیک فروشی تلفن همراه در ایران صادر شد / همراهی وزارت صمت در تولیدات تقلبی؟! تولید تلفن همراه ایرانی با نشان تجاری شرکت های خارجی در بازار ایران کلید خورده است، شواهد بیانگر آن بوده که این امر با حمایت وزارت صمت محقق شده است.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در گزارش قسمت اول فیک فروشی، کلیاتی در خصوص فروش اجناس ایرانی با نشان تجاری شرکت های مطرح خارجی منتشر شد و شاهد آن بودیم که با ثبت کد شناسه کالا در سامانه جامع تجارت، خریدار قادر خواهد بود اصالتاً کالای خریداری خود را بررسی نماید.

البته در حوزه لوازم خانگی و پوشاک همواره بحث هایی در خصوص کارگاه های زیرزمینی مطرح بوده است، بااین وجود پرداختن به این موضوع که شرکت های داخلی با تمامی مجوز های رسمی، محصولات تولیدی خود را با نشان دیگر شرکت ها، توزیع می نمایند، کاملاً بحث برانگیز است.

درواقع ازآنجایی که ایران به عنوان یکی از اعضا کنوانسیون مادرید به منظور حمایت از نام و نشان تجاری شرکت ها است، انجام این اقدام غیرقانونی به هیچ وجه قابل تفسیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فیک فروشی تلفن همراه در ایران صادر شد / همراهی وزارت صمت در تولیدات تقلبی؟!

مجوز فیک فروشی تلفن همراه در ایران صادر شد / همراهی وزارت صمت در تولیدات تقلبی؟!