مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-05اقتصادي

احیای معدن سنگ مرمریت در شهرستان اردل پس از 9 سال تعطیلی


معاون امور معادن و صنایع معدنی چهارمحال و بختیاری گفت: معدن سنگ مرمریت روستای سرچاه شهرستان اردل حدود 9 سال به خاطر مزاحمت های محلی و وجود معارضین از چرخه فعالیت بازمانده بود که با پیگیری های صورت گرفته احیا شد.

- مهرداد قاسمی امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 116 محدوده معدنی فاقد بهره بردار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به مزایده عموم مردم گذاشته شده و مردم تا اوایل آذرماه می توانند در سامانه ستاد تدارک خدماتی دولت برای شرکت در مزایده اقدام کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اکثر تولیدات معادن استان سنگ های لاشه و تزیینی است، خاطرنشان کرد: این معادن بیشتر به دلیل فرسودگی ماشین آلات و معارضان محلی تعطیل شده اند.

وی افزود: معدن سنگ مرمریت روستای سرچاه شهرستان اردل حدود 9 سال به خاطر مزاحمت های محلی و وجود معارضین از چرخه فعالیت بازمانده بود که با پیگیری های صورت گرفته احیا شد.

قاسمی با بیان اینکه بیش از 10 میلیارد تومان در گذشته در این محدوده معدنی سرمایه گذاری شده بود، ادامه داد: 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید برای احیا این معدن انجام شده و 17 نفر به صورت مستقیم و بیش از 40 نفر به صورت غیرمستقیم صاحب شغل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای معدن سنگ مرمریت در شهرستان اردل پس از 9 سال تعطیلی

احیای معدن سنگ مرمریت در شهرستان اردل پس از 9 سال تعطیلی