مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-05سياسي

تشابه تفرقه افکنی ها در ایران امروز و سوریه دیروز/ خصوصی سازی بلای جان ما شده


عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس و نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه سیاست تفرقه افکنی در ایران امروز را با وقایع چند ساله اخیر سوریه مشابه ارزیابی کرد.

- ایسنا/سمنان عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس و نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه سیاست تفرقه افکنی در ایران امروز را با وقایع چند ساله اخیر سوریه مشابه ارزیابی کرد.

عباس گلرو 14آبان در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری مهدیشهر اظهار کرد: دشمنان جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته اند و لازم است تا هوشیارانه و آگاهانه در حفظ ارزش های نظام تلاش کنیم.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مدل نا آرامی ها و اغتشاشات اخیرکشور ،هم مانند آنچه در سوریه رخ داده است و دشمنان تلاش دارند تا از این روش در میان مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه ما نیاز به توصیه و سفارش داریم و هیچ کس مبرا از این مورد نیست بر ضرورت خدمات رسانی بهتر به عموم مردم در کشور تاکید کرد.

نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به تلاش های مجلس برای رفع مشکلات مردم گفت: با تلاش مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در این مدت، شاهد افزایش تقریبی 29 درصدی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری و همچنین افزایش حقوق کارمندان و کارگران در کشور بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشابه تفرقه افکنی ها در ایران امروز و سوریه دیروز/ خصوصی سازی بلای جان ما شده

تشابه تفرقه افکنی ها در ایران امروز و سوریه دیروز/ خصوصی سازی بلای جان ما شده