مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-05اقتصادي

70 درصد از هزینه سبد خانوار مربوط به مسکن است


70 درصد از هزینه خانوار مربوط به مسکن است که با راه اندازی و ساخت مسکن ملی بخش زیادی از این مشکلات برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی پیش از ظهر شنبه در مراسم ساخت 40 هزار و 64 واحد نهضت ملی مسکن فارس که به صورت نمادین در روستای کرونی شیراز به عنوان محل اجرای این طرح برگزار شد، گفت: 70 درصد سبد درآمدی خانوار به مسکن اختصاص دارد و این در حالی ست که در این حوزه شرایط خوبی در کشور حاکم نیست و نیاز به جهش خوبی داریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم در حوزه ساخت مسکن مهر اقدامات بزرگی صورت گرفت؛ افزود: تاکنون 220 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که می بایست بخش عمده ای از این واحدها تا پایان سال جاری احداث و تحویل داده شود.

قاسمی با عنوان این مساله که عقب ماندگی مسکن فارس با حضور استاندار بررسی و در حال اقدام و حرکت خوبی است؛ اضافه کرد: در همین راستا امروز شاهد کلنگ زنی بیش از 40 هزار واحد هستیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مقرر است 4 میلیون مسکن در دولت فعلی احداث شود و تا امروز برنامه یک و میلیون از آن در دست اجرا است و امیدواریم تا پایان امسال شاهد افزایش آن تا 2 میلیون واحد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم به دلیل مبلغ بالای اجاره بها دچار مشکل شده اند؛ گفت: افزایش عرضه و تولید مسکن می تواند این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از هزینه سبد خانوار مربوط به مسکن است

70 درصد از هزینه سبد خانوار مربوط به مسکن است