مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-05بين الملل

نازنین بنیادی کیست؟/ اپوزیسیونی که مهم ترین سابقه اش ارتباط عاطفی با تام کروز است!


حضور نازنین بنیادی در نشست شورای امنیت موجب شد برخی از فعالان ضدانقلاب از وی به عنوان نخست وزیر آینده ایران نام ببرند(!) ادعایی که موجب تمسخر بخش دیگری از اپوزیسیون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، نازنین بنیادی که در یک ماه گذشته نام وی کنار سایر عناصر فعال ضدایرانی به چشم می خورد و با رسانه ها در حال مصاحبه است، با شرکت در نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل که به دعوت آمریکا و آلبانی شکل گرفته بود، با حضور در جایگاه نمایندگان آمریکا صحبت هایی را علیه ایران بر زبان راند و اتهامات قدیمی جریان اپوزیسیون را تکرار کرد.

حضور وی در نشست شورای امنیت موجب شد برخی از فعالان ضدانقلاب از وی با عنوان تخیّلی نخست وزیر آینده ایران نام ببرند(!) ادعایی که موجب تمسخر بخش دیگری از اپوزیسیون شد و علت آن هم سوابق گذشته اوست.

بنیادی که یک بازیگر هالیوودی است، متولد 1980 است و به گفته خودش زمانی که 20 روز داشت با خانواده اش از ایران مهاجرت کرد، مقصد اول آنها لندن بود و وی تحصیلات خود را در انگلستان به پایان برد.

 وی اولین حضورش مقابل دوربین را با رقاصی در شوهای تلویزیونی فارسی آغاز کرد و سپس در چند نقش فرعی در هالیوود ظاهر شد! اما اوج معروف شدن وی به رابطه یک ماهه اش با بازیگر سرشناس هالیوودی، تام کروز برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازنین بنیادی کیست؟/ اپوزیسیونی که مهم ترین سابقه اش ارتباط عاطفی با تام کروز است!

نازنین بنیادی کیست؟/ اپوزیسیونی که مهم ترین سابقه اش ارتباط عاطفی با تام کروز است!