مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-05ورزشي

کفگیر تلویزیون ته دیگ!/وقتی بشیر حسنی مجری می‏ شود


قطع همکاری برخی از آن ها با صداوسیما ازیک سو و ممنوع ازکار و تصویر شدن برخی دیگر از آنها ازسوی خود صداوسیما، کار را به جایی رسانده که تلویزیون مجبور شده کسی مثل بشیر حسینی را برای اجرای یک مسابقه دعوت کند؛ - آن هم در کنار مهران رجبی که به قول خودش در همه کانال‏ ها هست، جز کانال کولر! هم میهن نوشت: تلویزیون که همواره مدعی است هویت حرفه‏ای هنرمندان، ستاره‏ها و چهره هایش از برکت وجود آنهاست و گویی برنامه سازان و مجریانی که برنامه‏ای تلویزیونی را برند می ‏کنند، طفیلی آن هستند، حالا آنقدر کفگیرش ته دیگ خورده که دست به دامن افرادی مثل مهران رجبی و بشیر حسینی برای اجرای مسابقه‏ هایی به اسم خودمونی و رویانیوم شده است.

  وقتی عرصه را بر عادل فردوسی پور تنگ کردند تا او را از مدار خود خارج کنند، می‏ گفتند برنامه نود متکی به مجری و تهیه کننده آن نیست، اما شبکه سه با اجرای میثاقی تا این لحظه نتوانسته برنامه جذاب و پرمخاطبی مثل نود تولید کند.

همچنان که نتوانسته خلأ عدم همکاری رضا عطاران و حسن فتحی با تلویزیون در سریال سازی را با کارگردان و بازیگر کاربلدی که بتوانند سریالی خیابان خلوت کن بسازند، پر کند!   از آن سو ممنوع ازکاری برخی مجریان تلویزیونی مثل فرزاد حسنی هم با حضور مجریان تازه وارد، جبران نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفگیر تلویزیون ته دیگ!/وقتی بشیر حسنی مجری می‏ شود

کفگیر تلویزیون ته دیگ!/وقتی بشیر حسنی مجری می‏ شود