مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-05سياسي

معارفه سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران


مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رییس اسبق این اداره کل، با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، - اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مهدی سوهانیان، گفت:روابط عمومی، پل ارتباطی بانک با مشتریان است بنابراین تقویت عملکرد روابط عمومی منجر به بهبود رابطه بانک با مشتریان می شود.

وی افزود: روابط عمومی به دلیل ارتباط با رسانه ها، نقش موثری در ساختن تصویر و درک عموم جامعه از بانک ملی ایران دارد.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: پرداختن به ایده های نو و جذاب برای مخاطبان، بیان برنامه ها و عملکرد بانک به بهترین نحو و انعکاس مطلوب آن به جامعه، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم گفت: یکی از امتیازات بانک ملی ایران برخوداری از نیروی انسانی با تجربه و متعهد به بانک است؛ با چنین پشتوانه ای می توان کارهای بزرگی را به ثمر رساند.

وی افزود: بانک ملی ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی دارد، از این رو اداره کل روابط عمومی این بانک باید بتواند بهترین عملکرد را در ارتباط موثر با افکار عمومی و ارائه درست و امانتدارانه اخبار به آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

معارفه سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران