مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-05سياسي

دومین یادواره شهیده زهرا افضلی در ده زیار کرمان برگزار شد


همزمان با شب وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) دومین یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع پیکر سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان همزمان با شب وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) دومین یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع پیکر سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، رحلت شهادت گونه بانوی اسلام حضرت معصومه (سلام الله علیها) یادآور آن است که در طول تاریخ زنانی عفیفه و بلنداندیش بودند که با صبر و استقامت در مسیر حق زندگی کردند و پای ارزش های اسلامی ایستادند و جاودانه شدند.

در تاریخ انقلاب اسلامی نیز کم نیستند زنانی که ععف، حیاء و آبروداری را پیشه کردند و در مسیر احیای دین مبین اسلام ثابت قدم ماندند تا تاریخ بنویسد که زنان ایرانی با اقتدا به حضرت زهرا، زینب کبری و حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیهم) در مقابل هجمه های دشمن صبر و مقاومت می کنند و در این مسیر الهی جان داده اما اجازه تعدی دشمن را نمی دهند.

همزمان با شب رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (سلام الله علیها) دومین یادواره شهیده زهرا افضلی در مسجد حضرت جوادالائمه (علیه السلام) روستای ده زیار کرمان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین یادواره شهیده زهرا افضلی در ده زیار کرمان برگزار شد

دومین یادواره شهیده زهرا افضلی در ده زیار کرمان برگزار شد