مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-05اقتصادي

جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل استان اردبیل با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد ، گفت: - ایسنا/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل استان اردبیل با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد ، گفت: برای برون رفت از مسیر انحرافی باید از نتایج تحقیقات و تجارب این نهاد انقلابی استفاده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل 14 آبان در نسشت با رییس جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: واجدین شرایط طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل جهت استفاده از تسهیلات مالی معرفی شده و تسریع در این امر پیگیری می شود.

بهروز رحیم زاده، گفت: جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد که برای برون رفت از مسیر انحرافی باید از نتایج تحقیقات و تجارب این نهاد انقلابی استفاده شود چرا که تیمی ارزشمند در حوزه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی تشکیل شده است .

وی ادامه داد: در سطح استان بیش از دو هزار طرح به بانک ها جهت استفاده از تسهیلات به مبلغ 127 میلیارد تومان معرفی شده است که از این تعداد 311 طرح با مبلغ 16 میلیارد تومان موفق به اخذ تسهیلات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد

جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد