مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-05فرهنگي

پانزدهمین دوره جشنواره اقوام در گلستان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از 17 الی 21 آبان ماه در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار نشد ولی امسال با رویکرد متفاوتی نسبت به دوره های گذشته با تأکید بیشتر به اقتصاد اقوام در کنار فرهنگ اقوام برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: در دوره های پیشین جشنواره، بهره مندی از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان مغفول بود اما امسال برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد و باهدف هم افزایی و همکاری بین بخشی، دستگاه های اجرایی کمیته های تخصصی جشنواره را بر عهده می گیرند.

ساوری اضافه کرد: 30 کمیته برای برگزاری جشنواره پانزدهم تشکیل شده که از این تعداد، 18 کمیته به دستگاه های اجرایی استان واگذار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: پانزدهمین دوره این رویداد فرهنگی در بخش های صنایع دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم گردی، سیاه چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی، بازی های بومی و محلی و غیره با حضور هنرمندان استان های مختلف کشور برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به سیاست دولت برای افزایش تعاملات با کشورهای حاشیه دریای خزر، امسال در بعد بین المللی جشنواره از کشورهای حاشیه دریای خزر دعوت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین دوره جشنواره اقوام در گلستان برگزار می شود

پانزدهمین دوره جشنواره اقوام در گلستان برگزار می شود