مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 06:502022-11-05اجتماعي

15میلیارد تومان برای سامانه های سنجش آلودگی هوای اصفهان نیاز است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سامانه های سنجش آلودگی هوای این کلانشهر فرسوده است، گفت: نوسازی و توسعه ایستگاه های پایش آلودگی 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کلانشهر اصفهان در هفت ماه نخست سال جاری 95 روز هوای آلوده داشت، اظهار داشت: با توجه به اینکه مطالعات منشا یابی و سهم بندی آلودگی هوای اصفهان توسط دانشگاه ها انجام شده، وقت آن است که سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای اجرای مفاد قانون هوای پاک اعتبارات و بسته های حمایتی به استان اصفهان بدهد.

وی با بیان اینکه آلودگی هوای اصفهان در پاییز و زمستان به علت ماندگاری توده هوا و تجمیع آلاینده های ناشی از خودروها و صنایع تشدید می شود، افزود: خشکی رودخانه زاینده رود و تالاب بین المللی گاوخونی و شکل گیری و فعالیت کانون های نقطه ای گردوغبار در بهار و تابستان نفس این شهر را به شماره انداخته است.

گاز نیروگاه های اصفهان به طور مستمر تامین شود مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر در راستای مفاد قانون هوای پاک، به بودجه نیاز است، تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص اصفهان که درگیر کم آبی بوده و در احاطه کانون های گرد و غبار است، وزارت نفت، شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15میلیارد تومان برای سامانه های سنجش آلودگی هوای اصفهان نیاز است

15میلیارد تومان برای سامانه های سنجش آلودگی هوای اصفهان نیاز است