مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 22:452022-11-04بين الملل

هیتلر با ارزش ترین گنج دریایی جهان را نابود کرد


این گنج دریایی کشف شده با وجود ارزشمند بودن، بسیاری از جزییات دقیق ساختار ایکتیوسور ها را نداشت و به نظر می رسید یک نسخه بسیار اولیه و قدیمیست که مستقیماً از نسخه اصلی در اوایل تاریخ خود ساخته شده است.

- هنگامی که خلبانان نازی فسیل یکی از با ارزش ترین گنج های دریایی را در جریان حمله هوایی لندن در جنگ جهانی دوم بمباران کردند، تصویر سیاه و سفید دقیقی از خزنده دریایی درنده، معروف به ایکتیوسور، به عنوان تنها اثر بصری از این جاندار باقی ماند.

اکنون، دانشمندان دو گچ بری از اسکلت این هیولای دریایی را در موزه ها کشف کرده اند (یکی در ایالات متحده و دیگری در آلمان).

  کامل ترین فسیل کشف شده از ایکتیوسور، گنج دریایی گران بها   این فسیل که در سال 1818 در لایم رجیس، منطقه ای در جنوب غربی انگلستان کشف و در سال 1819 ویژگی های آن مشخص شد، اولین اسکلت کامل یافت شده از یک ایکتیوسور محسوب می شد.

این اولین باری بود که دانشمندان این گنج دریایی ارزشمند را با تمام استخوان ها و جزییات آن مشاهده می کردند؛ از جمله باله های عقبی که در فسیل های قبلی مشخص نبودند.

  از سال 1820، فسیل این مورد از با ارزش ترین گنج های دریایی در مجموعه کالج سلطنتی جراحان لندن نگهداری می شد، تا زمانی که طی حمله هوایی آلمان در می سال 1941، موشک های ارتش نازی به این کالج اصابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیتلر با ارزش ترین گنج دریایی جهان را نابود کرد

هیتلر با ارزش ترین گنج دریایی جهان را نابود کرد