مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 22:152022-11-04سياسي

قدردانی فرمانده سپاه خراسان رضوی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان


سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیامی از شرکت پرشور مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی بویژه مردم استان خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیامی از شرکت پرشور مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی بویژه مردم استان خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

وی در این پیام با اشاره به حضور انبوه و پرتعداد دانش آموزان و دانشجویان آگاه و ولایتمدار تاکید کرده است: به استناد اخبار، تصاویر و روایت های رسانه های موافق و مخالف، حضور مردم در 13 آبان امسال با شور حماسی و نشاط کم نظیر و خاصی همراه بود که این نشان از بصیرت و زمان شناسی جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز ایران اسلامی است.

سردار غیاثی با اشاره تبلیغات پرحجم امپراطوری رسانه ای غرب برای عدم شرکت مردم در اجتماعات و راهپیمایی های روز ملی مبارزه با رسوا و بی آبرو کردند.

وی در این پیام با بیان اینکه باید به این مردم هزاران آفرین گفت، تاکید کرده است؛ ملت قهرمان و رشید ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی دشمن شکن امروز، کاخها و قصرهای آمال و آرزوی قدرت های بزرگ استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار را درهم شکست و انشاالله با توکل به پروردگار و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری این ملت و ملت های عالم، بزودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده سپاه خراسان رضوی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان

قدردانی فرمانده سپاه خراسان رضوی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان