مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-04سياسي

توجه به اشتغالزایی در حوزه معدن می تواند تحول آفرین باشد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به اشتغالزایی در حوزه ظرفیت های معدنی و اکتشافات معدنی به طور حتم می تواند در لرستان تحول ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی ابراهیمی شامگاه جمعه در مراسم آغاز احداث یک پروژه صنعتی در الشتر با اشاره به سهم اندک لرستان از حوزه صنعت کشور اظهار داشت: این در حالیست که این استان دارای ظرفیت نیروی انسانی تحصیل کرده و آموزش دیده و همچنین مواهب طبیعی بالایی است.

وی با اشاره به محرومیت بالای شهرستان سلسله در حوزه صنعت عنوان کرد: در حق مردم این شهرستان ظلم شده است و نبود کار و اشتغال موجب افزایش نرخ مهاجرت از این استان شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه 13 هزار نخبه از لرستان مهاجرت می کند، گفت: لرستان و به ویژه شهرستان های سلسله و دلفان نیازمند سرمایه گذاری جدی با حضور شرکت ها از جمله ایدرو و ایمیدرو هستند.

ابراهیمی با اشاره به ظرفیت های معدنی لرستان و همچنین شهرستان سلسله افزود: در لرستان 56 رگه معدنی وجود دارد و در سلسله نیز هفت رگه معدنی وجود دارد.

وی بر لزوم توسعه اکتشافات معدنی و سرمایه گذاری در لرستان تاکید کرد و عنوان داشت: متاسفانه در کشور توزیع اعتبارات بر اساس شاخص ها نیست، بلکه بر اساس سیستم چانه زنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اشتغالزایی در حوزه معدن می تواند تحول آفرین باشد

توجه به اشتغالزایی در حوزه معدن می تواند تحول آفرین باشد