مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-04سياسي

واکنش نماینده کرج به حوادث اخیر این شهر


نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در این شهر گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت های بی رحمانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در یاداشتی با اشاره به اتفاقات اخیر در کرج، گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است.

این جنایت های بی رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.

به راحتی اسلحه را از فاصله نزدیک به سمت پلیس مجروح و بی دفاع نشانه می گیرد و آن دیگری به همان تن بی رمق لگدپرانی می کند.

این می تواند کار مردم عادی باشد؟ اینها را به اسم مردم کرج نزنید، بله مردم انتقاد و مطالبه دارند و اعتراض برای بهبود اوضاع و با هدف اصلاح ایرادات نه با هدف تخریب و خونریزی و ویران سازی کشور.

افرادی که تجمع دیروز را لیدری کرده و به خون و خشونت کشاندند نه مردم عادی بودند و نه حتی اراذل و اوباش معمولی، بلکه اغلب آنها که غیر کرجی بودند و از اطراف به این نقطه فراخوان شده بودند خرابکاران حرفه ای بودند که با طراحی و برنامه ریزی قبلی اقدام نموده، ماشین های پر از سنگ را به منطقه آورده و خون ریختن و آدم کشتن برایشان عادی و شبیه تفریح بود مثل بازیگران بازی های مجازی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده کرج به حوادث اخیر این شهر

واکنش نماینده کرج به حوادث اخیر این شهر