مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-04سياسي

حضور پرشور مردم، مسؤولیت مسؤولان را سنگین تر می کند


امروزه جایگاه مان را مدیون مردم هستیم و آن ها با حضورشان به تکلیف خود عمل کردند، این حضور مسؤولیت ما را سنگین تر می کند و نیاز به توجه بیشتر به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه سمیرم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن محکومیت جنایت رژیم پهلوی در سیزده آبان 1357 اظهار داشت: اگر عنایات، همراهی، حمایت، حضور و بصیرت دانش آموزان در عرصه های سیاسی میدانی و فرهنگی وجود نداشت کشور با مشکل مواجه می شد و امروز به این حضور همچنان نیاز است تا فضای کشور از آشوب خارج شود.

وی با بیان اینکه امروز دانش آموزان با حضور و شعور سیاسی و فرهنگی شان نشاطی تازه به مردم دادند، افزود: آمریکا بداند تا جوانان نخبه و باغیرت ما و مردم در میدان هستند هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ هرگاه ملت ایران نقشه های شوم آمریکا را دیده اند با آن مقابله کرده و مشتی محکم بر دهان آمریکا و نوکران آن ها زده اند.

مولازاده با بیان اینکه  به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه های سیاسی هیچ قدرتی نمی تواند به چشم چپ به ایران نگاه کند زیرا مردم ناموس خود و خون شهدا را پای انقلاب گذاشتند، عنوان کرد: ما خودمان این فضا را ایجاد کرده ایم، مردم ما عزت دارند و به خاطر آب و نان به صحنه نمی آیند ولی بخاطر برخوردها و بی عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم، مسؤولیت مسؤولان را سنگین تر می کند

حضور پرشور مردم، مسؤولیت مسؤولان را سنگین تر می کند