مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-04سياسي

«استکبارستیزی» شرط ادامه حیات در دنیای مستکبر است


اگر ما استکبارستیز نباشیم، حتی توان حیات در این جهان پر از ظلم را نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه 13 آبان ماه در مشهد مقدس، ضمن قدردانی از حضور پرشور آحاد مردم مشهد مقدس در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: از این همت عالی و حرکت متعالی شما برادران و خواهران به خصوص دانش آموزانی که ذخیره فردای این انقلاب هستید، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اولین حرکت همه پیامبرانی که مبعوث شدند، جنگ با مستکبر بود و حرکتی که ما امروز انجام می دهیم، در امتداد حرکت همه پیامبران الهی است زیرا مستکبران خود را رقیب خدا می دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که 13 آبان مصادف با نمونه های آشکار و مصادیق فراموش نشدنی از جنایات آمریکا و مستکبران جهان در ایران است، خاطرنشان کرد: شروع 13 آبان از توسعه منافع سیاسی آمریکای در نظام طاغوتی ستم شاهی بود و اولین رویداد مهم این روز، از نقطه ای شروع شد که آمریکایی ها به دستور رییس جمهور خود، لایحه کاپیتولاسیون را در مجلس ایران به تصویب رساندند.

وی به دومین رویداد مربوط به جنایات ایادی نظام سلطه اشاره کرد و گفت: دومین رویداد، به گلوله بستن دانشجویان مسلمان پیرو خط امام توسط شاه ملعون بود که به وجود فرار شاه و پناه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«استکبارستیزی» شرط ادامه حیات در دنیای مستکبر است

«استکبارستیزی» شرط ادامه حیات در دنیای مستکبر است