مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-04سياسي

مسئولان با درمان زخم ها مانع سوء استفاده دشمن شوند


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن از زخم ها و مشکلات داخلی سوء استفاده می کند و مسئولین باید زخم ها را درمان کنند تا دشمن از مشکلات سوء استفاده نکند.

- حجت الاسلام حسین طیبی فر، امروز جمعه در پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان بیرجند، اظهار کرد: باید همه کمر همت ببندیم و فرهنگ اسلامی در جامعه گسترش دهیم تا دشمن نتواند با افکار صهیونیستی در جوانان تاثیر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 13 آبان دارای سه مناسبت است، افزود: 13 آبان اول زمینه ساز وقوع انقلاب اسلامی است.

13 آبان دوم تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی و 13 آبان سوم زمینه تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در 13 آبان اول که حضرت امام خمینی (ره) بعد از قانون کاپیتولاسیون با فریادهایی که زد و ملت را بیدار کرد که نظام شاهنشاهی به دستور آمریکا چه جنایاتی را انجام میدهد آنجا بود که خطاب به شاه فرمود اگر این مملکت در اشغال آمریکا است چرا عربده میکشید و دم از ترقی میزنید.

طیبی فر با بیان اینکه در موردی دیگر امام خمینی (ره) فرمود رییس جمهور منفورترین شخص در نظر ما است و این مسئله منجر به قیام 15 خرداد و بعد هم تبعید امام به ترکیه شد، اظهار کرد: مناسبت دوم روز13 آبان به نام روز دانش آموز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با درمان زخم ها مانع سوء استفاده دشمن شوند

مسئولان با درمان زخم ها مانع سوء استفاده دشمن شوند