مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-04سياسي

نماز جمعه ما را از فراز و نشیب های انقلاب اسلامی عبور داده است


به صورت خانوادگی در نماز جمعه حضور پیدا کنید چون نماز جمعه نردبانی بوده که ما را از فراز و نشیب های انقلاب اسلامی عبور داده است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: به صورت خانوادگی در نماز جمعه حضور پیدا کنید چون نماز جمعه نردبانی بوده که ما را از فراز و نشیب های انقلاب اسلامی عبور داده است.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، در مراسم معارفه امام جمعه جدید معمولان، بیان کرد: معمولان به سبب موقعیت جغرافیایی، مواهب طبیعی و نیروهای انسانی توانا، متعهد و کارآمد و نقش ممتازی که در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته و با تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان شایسته خدمت گذاری بیشتری است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته کاستی هایی داشتیم که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیر خود به این موضوع اشاره کردند که باید این کاستی ها برطرف شود، افزود: چرخه اداری و سازمانی ما باید به گونه ای باشد که مردم از آن رضایت داشته باشند، هر جایی که عموم مردم از چرخه اداری برخی سازمان ها و ادارات رضایت نداشته باشند معلوم است که تدبیر آن اداره در تراز انقلاب اسلامی نیست و باید متحول شود، بنابراین مدیران و فرمانداران و بخشداران باید فکر جبران این کاستی ها فکر اساسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه ما را از فراز و نشیب های انقلاب اسلامی عبور داده است

نماز جمعه ما را از فراز و نشیب های انقلاب اسلامی عبور داده است