مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-04سياسي

استفاده دشمن از دانش آموزان برای اهداف شوم خود در اغتشاشات


دانش آموزان سرمایه های این انقلاب هستند اما متأسفانه در اغتشاشات اخیر دشمن قصد داشت در راستای پیاده کردن اهداف شوم خود از آنها استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جواد حسینی رشد علمی کشور را شتابان توصیف کرد و گفت: یکی از دلایل خصومت دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خدشه وارد کردن در راه پیشرفت علمی کشور است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران هوشیارانه صف خود را از اغتشاش گران جدا کرد و با حضور در راهپیمایی ها و تجمعات برگزار شده ضمن محکوم کردن حوادث اخیر از این آزمون بزرگ نیز پیروزمندانه خارج شد.

حسینی یکی از نعمت های انقلاب اسلامی را استقلال و خودباوری دانست و گفت: تکیه به جوانان عزیز و عدم وابستگی به بیگانگان از جمله علل پیشرفت کشور ما در عرصه های مختلف است.

وی ضمن تقدیر از بسیجیان در برقراری امنیت گفت: یکی از نهادهایی که مخلصانه در حوادث اخیر وارد میدان شد بسیج بود که تعدادی از این عزیزان نیز مظلومانه به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان سیزده آبان را روز مبارزه با ظلم و استکبار جهانی خواند و گفت: اهمیت راهپیمایی سیزده آبان امسال دو چندان است و با توکل به خدا مردم شهید پرور همدان نیز در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده دشمن از دانش آموزان برای اهداف شوم خود در اغتشاشات

استفاده دشمن از دانش آموزان برای اهداف شوم خود در اغتشاشات